Skip to main content

Aktiivinen asiakkuuksien hoitomalli

Kirjoittanut Blogi

Mikä aktiivinen asiakkuuksien hoitomalli? toimintamalli, jonka mukaan toimitaan asiakkaiden hyväksi eri vaiheissa (esimerkkejä vaiheista: www-sivut, optimaalisimmat asiakaskohderyhmät, kannattavimmat asiakas- ja tuoteryhmät, asiakkaiden valinta, asiakashankinta, tapaamisten sovinta, tapaamiset, tarjoukset, kauppojen tekeminen,…

Read More

Varman myynnin tarkistuslista

Kirjoittanut Blogi

Paluu arkeen alkaa monessa yrityksessä täydellä teholla vuodenvaihteen jälkeen. Mitä voimme odottaa myynnin tekevän? Toimintamalli, jolla jokainen yritys lisää myyntiänsä, on yksinkertaisuudessaan seuraava: Analysoi, mitkä nykyisistä asiakas- ja tuoteryhmistä tuovat…

Read More

Auta asiakkaitasi ostamaan

Kirjoittanut Blogi

”Nykyisistäsi tuotteistasi ja palveluistasi lisää liikevaihtoa, miten? Ratkaisu: Auta asiakkaitasi ostamaan.”   Lähtökohta Vuodesta 1994 alkaneella matkallani myynnin, asiakaspalvelun ja markkinoinnin maailmassa, tyypillisin kaikkia mietityttävä kysymys on ollut ”miten saada…

Read More

ELY asiantuntijaprofiilini

Kirjoittanut Blogi

Olen myynnintekijä Ari Holm. Myynnin personal trainer. Käytännönläheinen ja innostava myyntitulosten kasvattaja. Kiintopisteeni on Turussa, Varsinais-Suomessa, mutta toimialanani on koko Suomi. Minulla on yli 15 vuoden käytännön osaaminen aktiivisesta myyntityöstä…

Read More

Myynnintekijä Holm, versio 3.0

Kirjoittanut Blogi

Kun lähdin matkalle auttamaan suomalaisia yrityksiä kohti parempia tuloksia myynnissä ja asiakashankinnassa (lue: markkinointi, viestintä) niin lähdin liikkeelle, sillä ajatuksella, että ne ovat kaikkien yritysten tärkeimmät toiminnot. Minun ajatukseni niiden merkityksestä, koko ajan muuttuvassa…

Read More